Sova?

Det börjar att bli dax att lägga sig känner jag. Man måste ju börja att vända tillbaka tiderna. Vi börjar ju skolan på fredag -.-' Fett tråk. Men men, nu är det ju så :(
Ikväll bleb det så att jag gick ut med Lizette och flummade lite xD Vi gick till Ica Maxi och köpte massa godis (tjockisar). Men något måste man ju roa sig med. Imorgon blir de nog att bara sova ut lite. För imorgon är ju alla affärer stängda på stan så man kan ju inte gå på stan ijalla fall. Det är en röd dag imorgon fett tråk.
innan jag gick ut idag kollade jag ju på mobilen som jag skrev om i förra inlägget. Ska på stan på torsdag och köpa den :D Wwwwiiiieee :) äntligen. men nu är det dags att hoppa i säng byeee :)



Haha jag bjuder på bilden :) Det är jag med den blåa jackan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0