mimi gästbloggar :D

Shoo folket!

Sitter hemma och kollar på teve.
Vaknade typ vid 11 tiden.
Inte käkat frukost men får  väl skita i det då.
Tänkte blogga lite åt jens för han har ju inte bloggat idag.
Men det gör han nog när han kommet hen från stan somsagt.
Sitter och messar med hnm just nu.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ändå.
Vad händer idag då?.
Själv så vt jag inte för jag e sjuk.
Längtar efter min mobil.
Den kmr typ om 2 veckor orkar inte vänta.
Men jag nås ibland på luren för jag får låna brorsans mobil.
Och då äre bara att stoppa in simkortet;).
Men nu kommer jag inte på mera om vad jag ska skriva men det här får räcka.
//mimi (http://bosnatheking.blogg.se)

btw.:jens blogg äger<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0