Hejj,

Hey, Idag har jaginte gjort så mycket. Hade bestämt att jag skulle vararmed jennifer men det blev visst inte så. Kanske ska ut och träffa någon ikväll om jag orkar och hinner får se hur de blir. Det är så kallt och mörkt ute och snöit. Och jag tycker de är skit jobbigt för att då blir man bara blöt :p Just nu sitter jag och kollar på mobiler ska köpa ny. funderar på att köpa den här .
Samsung B3310
Tycker du den är snygg? isåna fall skriv och kommentera:) Saknar dig Nellie fett mycker (H) :(

Kommentarer
Postat av: Korv

Nej :)

2010-01-05 @ 17:07:29
Postat av: Jens Norell

Men den är ju fett snygg Lizette !

2010-01-05 @ 17:23:52
URL: http://fffulasste.blogg.se/
Postat av: Ruumpaaah

Ruumpaaah

2010-01-07 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0