Syrran !

Förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera ikväll men det är en sak som har hänt idag. Idag skulle min syrra spela match. Och jag skulle gå och kolla på den. De var jag Linn, Tobbe, Felicia. Vi såg på första halvlek. På andra så gick vi. Men precis när vi gått händer de en sak ! Min syrra får en tackling rakt i ryggen och flyger iväg. hon går av planen. Efter Matchen åker hon ambulans ner till sjukhuset. Just nu ligger hon ännu där och ska snarr gippsa armen. Jag tycker synd om henne som fan. Hon sa att hela hennes rygg knäcktes till :( Hoppas att det går bra för henne. Men de jag tycker mest synd om att hon kommer inte att kunna ta sitt kör kort hon kommer inte att kunna gå i skolan. Och inte jobba eller spela några mera matcher på ett bra tag :( ! BBBYYEE..

Kommentarer
Postat av: mimi

Stackars jenny :(:(

2010-01-11 @ 16:09:03
URL: http://bosnatheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0